کارآفرینی
دو نوع کارآفرین وجود دارد:
کسانی که یک شرکت را تاسیس میکنند و کسانی که شرکتهای بسیاری را راهاندازی میکنند.
ادامه مطلب ...
برای خیلی از کاربران محترم و همراهان همیشگی سایت بهترین ایده، این سؤال پیش آمده باشد که با چه ایدههایی میتوان کسب و کار خوب در فضای مجازی راه اندازی کرد و با ثبت دامنه و انتخاب سرور مطلوب، این کسب و کار را به پیش برد. ایده بسیار است و هر چیز امکان دارد. اما برای معرفی برخی از ایدههای خوب، از امروز در ۱۰ گفتار، به معرفی ایدههای دیجیتالی خوب برای راه اندازی کسب و کار برای کاربران ایرانی میپردازیم که قطعاً بخشی از هزاران ایده طلایی در این عرصه می باشد. بررسی پرونده تاریخ کارآفرینی دیجیتالی جهان در دو دهه اخیر نشان میدهد که حتی مسخرهترین ایدهها هم، توانسته است میلیونها و بعضاً میلیاردها دلار، ارزش بازاری کسب کند. پرتالی که شما فقط ۱۴۰ کاراکتر دران اجازه داشته باشید بنویسید! (Twitter.com) یا پرتالی که مردم، کالاهای دست دوم خود را درآن به فروش برسانند (donedeal.com). فقط خلاق باشید و پشتکار داشته باشید. اینها، اهرمهای موفقیت در کارآفرینی دیجیتالی است.
ادامه مطلب ...
برای داشتن طرز فکر کارآفرینی باید از کجا شروع کرد؟ آیا میتوانم طرز فکرم را تغییر دهم و به طرز فکر کارآفرینی برسم؟ می خواهم کارآفرین شوم! از کجا شروع کنم؟
خیلیها فکر می کنند برای کارآفرین شدن نیاز به ژن کارآفرینی هست. آیا واقعا برای کارآفرین شدن نیاز به داشتن DNA کارآفرینی است؟ ما یک تست DNA کارآفرینی هم داریم که میتوانید بررسی کنید آیا شما DNA کارآفرینی دارید یا نه. اگر مایل بودید تست DNA کارآفرینی را از اینجا دانلود کنید.
ادامه مطلب ...
اشتباهات همکاری در فروش که اغلب بازاریابان پورسانتی مرتکب میشوند. اگر تصمیم دارید یک بازاریاب واسطه ای (بازاریاب پورسانتی) حرفهای شوید پیشنهاد میکنم حتما این ۳ اشتباه را مرتکب نشوید.
مقاله مرتبط » همکاری در فروش یا بازاریابی پورسانتی چیست؟
بدون شک، بازاریابی پورسانتی، یکی از سادهترین و سودآورترین روشهای کسب درآمد اینترنتی است که هیچ تجربه قبلی و یا هیچ سرمایهای نیاز ندارد. اگر هیچ تجربه یا سرمایهای برای انجام دادن کاری ندارید، میتوانید یک بازاریاب پورسانتی شوید و شروع به کسب درآمد از اینترنت کنید.
ادامه مطلب ...
اگرچه در طراحی فروشگاه اینترنتی، ایجاد صفحاتی که بازدیدکنندگان را جذب نماید، بسیار مهم است؛ اما اینکه وبسایت شما در اولین مراجعه مشتریان، چگونه رفتار میکند و چه تأثیری در ذهن مشتری میگذارد، به همان اندازه اهمیت دارد. یکی از اهداف اصلی سایتهای فروشگاهی هدایت مشتری به کالای موردنیاز برای خرید است. بنابراین در طراحی وب سایتهای فروشگاهی باید روشی به کار گرفته شود تا کاربر با سرعت و بهراحتی کالای موردنیاز خود را پیدا کند. علاوه بر اینها تأمین امنیت مشتریان یکی از موارد ضروری در وبسایتهای فروشگاه اینترنتی است. این امنیت تنها مخصوص پرداخت وجه نیست و باید امنیت اطلاعات حریم خصوصی کاربران و اصل بودن جنسها نیز توسط فروشنده تضمین شود. این کار کمک میکند کاربرانی که از سایت شما خرید کردهاند برای خریدهای بعدیشان نیز سایت شما را انتخاب نمایند.