آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست ؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی به زبان ساده بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی است. هنگامی که یک برند زنجیره‌ای فست‌فود، یک خوراکی جدید به منوی‌اش اضافه می‌کند، معمولا بازاریابی و تبلیغات زیادی برایش انجام می‌دهد. این تلاش‌ها می‌تواند موجب انتظارات خاصی از سوی مشتریانی شود که محصول جدید را می‌خرند. گاهی اوقات، واقعیتی که وجود دارد انتظارات را رفع می‌کند، اما اغلب اوقات این‌طور نیست!
  ادامه مطلب ...

رونق کسب و کار با شبکه های اجتماعی

همه به دنبال تأثیرات مثبت فضای مجازی در رونق کسب و کار با شبکه های اجتماعی هستند. فناوری در ۲۰ سال گذشته تغییرات بسیاری کرده است و برای صاحبان کسب و کار نیز مهم است که هم‌گام با آن تغییر کنند. ولی، همیشه هنگام تصمیم‌گیری بر سر به کار بستن یا نبستن یک فناوری جدید لازم است جانب احتیاط را رعایت کنیم. بعضی چیزها هیچ‌گاه آن‌گونه که انتظار می‌رود مورد پسند عامه واقع نمی‌گردند (مثلا بارکدهای پاسخ سریع QR codes). گاهی هم بعضی ایده‌ها مطرح می‌شوند ولی سریعا با چیزهای بهتری جایگزین می‌گردند (مثلا، نمابر یا بازاریابی پیجری)

صاحبان کسب و کار, رونق کسب و کار با شبکه های اجتماعی
بعضی از صاحبان کسب و کار هنوز هم هنگام تصمیم‌گیری در مورد رسانه‌های اجتماعی این احتیاط را دارند، و نگران هستند تمام پولی که صرف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی می‌کنند بعد از فقط چند سال بی‌ثمر شود. آن‌ها از مزایای فضای مجازی در رونق کسب و کار با شبکه های اجتماعی بی‌خبر هستند.
  ادامه مطلب ...

بازاریابی در شبکه های اجتماعی


بازاریابی در شبکه های اجتماعی به نیاز حیاتی کسب و کارهای امروز تبدیل شده است. تاثیر شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی و سئو این روزها غیرقابل‌انکار است. استفاده از ظرفیت این شبکه‌ها برای بازاریابی و برندینگ بین شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا امری رایج است و هر کدام به شیوه‌ی خود سعی در جذب مخاطبان این شبکه‌های اجتماعی و فروش بیشتر و بهتر محصولات خود دارند. اما فراموش نکنید که هر چیزی قوانین و قواعد خاص خودش را دارد. برای موفقیت در امر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی شما در ابتدا باید قوانینی را یاد بگیرید که زمینه‌ساز بازاریابی در این شبکه‌ها است.

 

ادامه مطلب ...