آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

بازاریابی در اینستاگرام

 

آیا تا به حال به بازاریابی در اینستاگرام فکر کرده اید. بی تردید اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در زمینه‌ی به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو است. اینستاگرام  یک ابزار مهم که برای کارهای تبلیغاتی، بازاریابی و کارهای رسانه‌ای هم از آن استفاده می‌شود.
بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر دنیا در این شبکه فعالیت می‌کنند. محتوای تصویری که در این شبکه‌ی اجتماعی قرار می‌گیرند، باعث می‌شوند که بسیاری از شرکت‌ها و افراد مختلف بتوانند محصولات خودشان را به نمایش در بیاورند و برای آنها بازاریابی کنند.
  ادامه مطلب ...

بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار

بهترین شبکه های اجتماعی برای بازاریابی کسب و کار در این نوشتار معرفی می شوند. در واقع در این نوشتار با ۷ تا از بهترین شبکه های اجتماعی آشنا خواهید شد که به کسب و کار شما کمک می کنند تا بازاریابی بهتری را از طریق بازاریابی شبکه ای به انجام برسانید.

شبکه های اجتماعی به شکل چشمگیری تقریبا همه‌ی‌ چیزهای اطراف‌مان را تغییر داده‌اند. با ظهور شبکه های اجتماعی ، هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، آسان‌تر از گذشته شده است. رسانه ها یا شبکه های اجتماعی یکی از بهترین نوآوری‌های فناوری هستند؛ نه به خاطر این‌که توانایی‌مان را در برقراری ارتباط افزایش داده‌اند، بلکه به این خاطر که می‌توانیم از طریق آنها مستقیما با افراد مورد نظرمان معامله کنیم.
  ادامه مطلب ...

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی با ۳ قانون طلایی

در دنیای مدرن و پرتکاپوی امروزی با افزایش کاربران شبکه‌های اجتماعی و تأثیر بسیار زیاد این شبکه‌ها در کسب و کار افراد زیادی به بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی  علاقه و اقبال نشان می‌دهند . اما برای موفقیت در این حرفه لازم است چند اصل مهم و اساسی را بدانید.
در این نوشتار با ۳ قانون مهم بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شویم.
  ادامه مطلب ...

۱۵ جمله شگفت‌‌انگیز که یک نابغه فروش می‌گوید

فروش موفق

بسیاری اوقات در گفت‌وگو با مشتری‌ها، پرسش‌ها و صحبت‌هایی پیش کشیده می‌شود که فروشندگان معمولی، پاسخ‌هایی کلیشه‌ای و اغلب نچسب به آن‌ها می‌دهند. اما یک نابغه فروش چگونه به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد؟ ۱۵ جمله‌ی شگفت‌انگیز  را در ادامه می‌خوانید که با یاد گرفتن آنها شما هم یک نابغه فروش در کسب و کار خودتان می‌شوید.
 

ادامه مطلب ...