آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

چرا سایت در کسب و کار اینترنتی مهم است ؟

چرا سایت در کسب و کار اینترنتی مهم است ؟ با پیشرفت علم و تکنولوژی کیفیت زندگی مردم نیز تغییر کرده و تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی وارد شده و کلیه امور را تحت تاثیر خودش قرار داده . امروزه کسب و کارها تنوع بیشتری پیدا کرده اند و با افزایش تنوع٬ مخاطبین آنها هم نیازهای جدیدی پیدا کرده اند. برای دستیابی به این مخاطبین هم باید کانال‌های متفاوتی از بازاریابی را ایجاد کرد. یکی از اصلی‌ترین کانال ها برای دسترسی سریع به مخاطبین وب سایت کسب و کار اینترنتی است.
  
داشتن یک وب سایت در کسب و کار اینترنتی امری ضروری است . اما با پیشرفت هر روزه تکنولوژی و وابستگی بیشتر مردم به اینترنت فعال بودن  یک وب سایت ، به تنهایی کافی نیست بلکه باید بر اساس درخواست مخاطبین  پیش رفت. با پیشزفت تکنولوژی و گرایش مردم به استفاده از تلفن های هوشمند باید وب سایت را برای انواع تلفن های هوشمند بهینه کرد.هر کسب و کار آنلاین نیاز به یک وب سایت کسب و کار اینترنتی دارد امکاناتی که یک وب سایت در کسب و کار اینترنتی برای ما فراهم می کند در هیچ ابزاری دیگری نمی توان یافت .در دنیایی که بسیاری از کارها بر پایه اینترنت انجام می‌گیرد و مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت می‌گذرانند، داشتن  وب سایت کسب و کار اینترنتی مزیت بزرگی محسوب می‌شود.
چرا سایت در کسب و کار اینترنتی مهم است ؟
چرا سایت در کسب و کار اینترنتی مهم است ؟
دلایل داشتن وب سایت در کسب و کار اینترنتی
همیشه در دسترس هستید

 وب سایت در کسب و کار اینترنتی ، کسب و کار اینترنتی شما را بصورت شبانه روزی باز نگه می‌دارد و شما را قادر خواهد کرد که ۲۴ ساعت شبانه روزدر میدان رقابت حضور داشته باشید. در ساعاتی که هیچ نیروی انسانی نمی‌تواند جوابگوی مشتریان باشد و یا محصول شما را به مشتری جدید معرفی کند سایت این کار  را به خوبی انجام می‌دهد.

    خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: راه اندازی کسب و کار اینترنتی با وردپرس

وب سایت بهترین ابزار است

یکی از بهترین ابزارهایی  کسب و کار اینترنتی که هر مدیر کسب و کاربه آن احتیاج دارد یک وب سایت کسب و کار اینترنتی است. از طریق سایت می توانید به راحتی با کاربران و مشتریانتان در تعامل باشید. به راحتی می توانید برنامه های بازاریابی اینرتنتی را برروی وب سایت کسب و کار اینترنتی پیاده کنید سایت کسب و کار اینترنتی در هرزمان و مکان می تواند با مشتریان ارتباط برقرار کند.
اعتبار بخشیدن به کسب و کار اینترنتی

همه ی کسب و کارها تبه دلیل هزینه ی زیاد تبلیغات نمی توانند بصورت دائمی از طریق تبلیغات به مخاطبانشان دسترسی داشته باشند  اما یک سایت در کسب و کار اینترنتی امکان ارائه خدمات شما را فراهم می‌کند که همیشه برای همه‌ ی کسانی که به اینترنت دسترسی دارند قابل استفاده است. امروزه مشتریان شما بیشتر و بیشتر از اینترنت برای پیدا کردن محصول و سرویس‌هایی که نیاز دارند استفاده می کنند. کسب و کارهای اینترنتی با داشتن وب سایت اعتبار بیشتری پیدا می کنند.بدون سایت مشتریان شما را رقبایتان جذب می کنند.
امکانات مورد نیاز کسب و کار اینترنتی

امکاناتی که سایت در کسب و کار اینترنتی، فراهم می کند مدیران کسب و کار را قادر می سازد تا هرچه راحت تر کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید. با داشتن یک وب سایت می توانید همه ی فرایند ها را  اتوماتیک کنید حتی فرایندهای بازاریابی اینترنتی را .
صرفه جویی در زمان

به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی، شاید فکر کنید توان پرداخت هزینه‌های یک وب سایت را ندارید. اما سایت در کسب و کار اینترنتی باعث صرفه‌جویی در همه‌ی زمینه‌ها از قبیل بازاریابی اینترنتی، برقراری ارتباط و اطلاع رسانی می شود. به این صورت که با راه‌اندازی وب سایت کسب و کار اینترنتی نیازی نیست که هزینه‌های زیادی را صرف کانالی از بازاریابی کنید که مخاطب هدف مشخصی ندارد.
وب سایت کسب و کار اینترنتی ویترین کسب و کار

از آنجا که وب سایت کسب وکار اینترنتی ویترین کار شما می‌باشد مشتریان بالقوه همان کالا یا خدماتی را خواهند دید که شما می‌خواهید. این کمک بزرگی است برای شرکت هایی که به سرعت در حال رشد هستند و می‌خواهند بزرگتر شوند و همچنین شرکت‌های بزرگی که می‌خواهند خدمات شخصی بیشتری ارائه کنند. وب‌سایت بعنوان بستر تبلیغاتی شما عمل می‌کند و تمام جزئیات کسب و کار اینترنتی، معرفی محصولات و پیشنهادهای ویژه باید ابتدا در وب‌سایت مطرح شود.
مطلع نگه داشتن مشتریان

وب سایت در کسب و کار اینترنتی را مثل یک بروشور آنلاین تصور کنید. بروشوری که خیلی ساده‌تر قابل تغییر و در دسترس است. به روز کردن اطلاعات محصولات و سرویس های شما در یک سایت بسیار ساده تر و کم هزینه‌تر از تغییر آن در بروشورها یا تبلیغات کاغذی هست. این قابلیت مهم به شما امکان میدهد تا محصولات جدید، خدمات، اخبار شرکت، رویدادهای پیش رو، تخفیف‌ها و غیره را به مشتریان خود اطلاع دهید.

همچنین تولید محتواهایی که هم جذابیت بصری و هم جنبه اطلاع رسانی و تبلیغات دارند روی سایت امکان‌پذیر است.برای مثال ویدیوهای تبلیغاتی و یا آموزشی برای تبلیغات موثر و با ارزش ضروری است و قرار دادن این ویدئوها روی وب سایت کسب و کار اینترنتی باعث افزایش جذب مخاطب می‌شود.بازدیدکننده‌ها با وبسایتی که به خوبی طراحی شده ارتباط و تعامل خوبی برقرار می‌کنند.
برند سازی

اکثر برندهایی که  موفق اند دارای وب سایت در کسب و کار اینترنتی هستند. می توان گفت بدون سایت کسب و کار اینترنتی برندسازی امکان پذیر نیست و اصلا فایده ای هم ندارد. شما از طریق سایت تان می توانید برندسازی خود را انجام دهید. هر چیزی که در سایت شما منتشر می شود و یا هر خدمت یا محصولی که ارائه می کنید باعث ارتقاء برندتان می شود, و همین وجود سایت اعتماد مشتریان و کاربران را بالا می برد و برند شما را معروفتر می کند.
مدیریت وبروز رسانی سایت راحت تر است

امروزه با روی کار آمدن سیستم‌های مدیریت محتوای قدرتمند، مدیریت و بروزرسانی وب سایت در کسب و کار اینترنتی بر خلاف گذشته بسیار آسان شده است؛ بطوریکه با اندکی آموزش، قادر خواهید بود هر زمان که تمایل داشتید از طریق کامپیوتر و یا با استفاده از موبایل وارد پنل مدیریتی وب سایت کسب و کار اینترنتی شده، آمار مربوط به وب‌ سایت کسب و کار اینترنتی خود را مشاهده نمایید و مطالب مربوط به کسب و کار اینترنتی خود را برای علاقمندان منتشر کرده و دیدگاه‌های مخاطبان را دریافت کنید و به سادگی به آنها پاسخ دهید.

    خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: 10 ایده ی کسب و کار اینترنتی

دسترسی به بازار هدف گسترده

وب‌ سایت کسب و کار اینترنتی شما محل متفاوتی برای معرفی محصول و خدمات شماست. در دسترس بودن آن برای همه دنیا و در همه ساعات شبانه‌روز، به شما این امکان را میدهد تا به بازار هدف گسترده‌تری دست یابید.
وب سایت کسب و کار اینترنتی , بازار هدف
وب سایت کسب و کار اینترنتی , بازار هدف
فروش محصولات و خدمات با وب سایت

وب‌ سایت کسب و کار اینترنتی شما مثل یک غرفه تبلیغاتی در نمایشگاه است، آخرین اطلاعات پیرامون پیشنهادات شما را به اشتراک می‌گذارد؛ با این مزیت که می‌توانید هر زمان اراده کنید، اطلاعات منتشر شده را تغییر دهید بدون اینکه نیاز باشد منتظر شوید و یا هزینه‌ای بابت چاپ محتوای جدید پرداخت کنید. با راه‌اندازی یک وب‌ سایت در کسب و کار اینترنتی، خریداران بالقوه را به محصولات و خدمات مورد نیازشان هدایت می‌کنید. سایت کسب و کار اینترنتی شما مثل یک کارمند فروش در تمام ساعات روز به سؤالات متداول مشتریان پاسخ می‌دهد و با استفاده از سیستم فروش و درگاه پرداخت آنلاین، کاربران سایت در کسب و کار اینترنتی می‌توانند بطور آنلاین و مستقیم، خرید را انجام دهند و در نتیجه فرآیند فروش برای شما و مشتریانتان آسان خواهد شد.
دریافت کاربر از گوگل و موتورهای جستجو

زمانی که شما وب سایت کسب و کار اینترنتی رابرای موتورهای جستجو بخصوص گوگل بهینه کنید می توانید کاربران و مشتریان هدفمند تری را بدست بیاورید. رقابت امروز کسب و کارهای اینترنتی بر سر همین است. هر کسب و کاری می کوشد تا بهترین جایگاه را در گوگل از آن خود کند. هیچ منبعی بهتر از گوگل نمی تواند شما افرادی را به سایت در کسب و کار اینترنتی هدایت کند که واقعا به دنبال کسب و کار شما هستند.اگر نمی دانید چگونه سایت را برای موتورهای جستجو بخصوص گوگل بهینه سازی کنید توصیه می کنم مقاله زیر را بخوانید.

    خواندن این مقاله پیشنهاد می شود: سئو (SEO) یا بهینه سازی سایت چیست ؟ سئو چگونه به کسب و کار اینترنتی کمک می کند

هدف قرار دادن بازدید کنندگان

وب سایت کسب و کار اینترنتی تاثیر‌گذار نیازهای هر بازدیدکننده‌ای را برطرف می‌کند. از آنجایی که شما مخاطبینی را مورد هدف قرار می‌دهید که قبل از این هم به محصول یا سرویس شما علاقه مند بوده‌ اند٬ تلاش برای جذب آنها ساده و موثرتر است. با برنامه ریزی استراتژیک برای سایت در کسب و کار اینترنتی می‌توانید هر قسمتی از آن را برای گروه خاصی از بازدیدکننده‌ها با نیازهای مشخص شخصی‌سازی کنید.

وب‌ سایت کسب و کار اینترنتی راهی مطمئن برای ارتباط با مشتریان جدید است که ممکن است با کسب و کار شما آشنا نباشند. خیلی از مردم وقتی به مشکلی برخورد می‌کنند سراغ اینترنت می‌روند تا راهکار موردنظر را جستجو کنند؛ شما هم می‌توانید با راه‌اندازی وب‌سایت در کسب و کار اینترنتی ،حرفه‌ای خدمات و محصولات خود را بعنوان راهکاری برای نیازهای مشتریان خود مطرح کنید و با بهینه‌سازی وب‌سایت خود، در نتایج جستجو به مشتریان معرفی شوید.
خدمات مشتریان را توسعه می دهد

یک سایت در کسب و کار اینترنتی  مزایای بی شماری را برای روابط بهتر با مشتری و ارائه خدمات مفیدتر فراهم می‌کند. به عنوان مثال:

    مشتری ها با اطلاعات کافی تصمیم به خرید می‌گیرند. زمانی که مشتری در مرحله‌ انتخاب بین شما و رقیبتان قرار دارد، وب سایت کسب وکار اینترنتی می تواند تفاوت شما با رقبا را نشان دهد و مشتری شما را انتخاب کند.
    وب سایت کسب و کار اینترنتی می‌تواند این امکان را برای مشتری فراهم کند که حتی بعد از خرید هم از خدمات و مزایایی که ارائه می‌دهید استفاده کنند.
    از طریق گرفتن ایمیل و راه‌های ارتباطی مشتریان، آنها را از اخبار کسب‌و‌کارتان، پیشنهادهای ویژه و سایر محصولاتی که احتمالا به آن علاقه‌مند هستند مطلع کنید.
    قراردادن مطالب مرتبط با کسب و کار شما، سوال و جواب‌های متداول در مورد خدمات یا کسب و کارتان، و قراردادن راهنمای استفاده از محصولات

وب سایت برای کسب و کار های کوچک نیز مناسب است

بدون در نظر گرفتن بزرگی و گستردگی کسب وکار، شما  به یک وب سایت کسب و کار اینترنتی فعال برای رشد کسب وکارتان نیاز دارید که توانایی ارتباط با همکاران و مشتریان بالقوه‌تان را داشته باشد. برخی به اشتباه فکر می‌کنند وب‌ سایت در کسب و کار اینترنتی فقط برای شرکت‌های بزرگ یا جهانی مفید است؛ اما واقعیت این است که اگر مزیت وب‌ سایت کسب و کار اینترنتی برای کسب‌وکارهای کوچک بیشتر نباشد، کمتر نیست. آینده کسب وکارهای کوچک اقتصادی، به تصویری که اینترنت از آنها می‌سازد بستگی دارد که این تصویر از وب سایت آنها بدست می‌آید. یک وب سایت پویا و حرفه‌ای،واسطه ای برای حضور در صحنه بالاتر برای کسب وکارهای کوچک است. وب سایت کسب و کار اینترنتی ، اولین تاثیر و درک از حرفه‌ای بودن شرکتتان را به مشتریان بالقوه، کارمندان، همکاران و سایرین القاء می‌کند.
وب سایت توانایی شما را نشان می دهد

مهم نیست که یک شرکت باشید یا برای خودتان کار کنید.  وب سایت کسب و کار اینترنتی می‌تواند نمونه کارهای شما و توانایی‌های شما را، با قرار دادن عکس از کارها یا محصولات خودتان و رضایت‌نامه های مشتری های قبلی شما به نمایش بگذارد و با این کار هم مخاطبین به شما و کسب و کارتان اعتماد می کنند هم شما می توایند توانایی های خود را به مخاطبان هدف نشان دهید.
سایت سرمایه گذاری دراز مدت

در حقیقت سرمایه هر کسب و کار اینترنتی سایت اش است. هر چه از عمر سایت شما بگذرد قدرت و اهمیتش بالا می رود. از طرفی هر چه روی سایت خود کار کنید به نفع شماست. هم از لحاظ قدمت در حوزه کاریتان و هم از لحاظ جایگاه درموتورهای جستجو به یاد داشته باشید که گوگل همیشه سر جایش باقی می ماند و این یک سرمایه گذاری برای شما محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.