آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

آموزش بازاریابی اینترنتی

آموزش های بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا

۱۰ ایده افزایش جذابیت شبکه های اجتماعی

امروزه، مشارکت شبکه های اجتماعی یک عنصر ضروری موفقیت کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی است. برای برنده شدن در بین مخاطبان در جهان که به طور فزاینده ای شبکه های اجتماعی به طور ۲۴ ساعته در چرخه زندگی آنها هستند، قدرت ارتباط با مردم می تواند تفاوت بین شکست و موفقیت باشد. درگیر شدن با شرایط زندگی واقعی، نیاز به دانش عادت هایی دارد که می تواند در طول زمان مورد مطالعه و یادگیری قرار گیرد.
  
 
جذابیت شبکه های اجتماعی
جذابیت شبکه های اجتماعی

اولین ارتباط با مردم، مذاکرات در مورد جزئیات یک فروش بالقوه، یا دنبال کردن یک مشارکت بالقوه صحبت کردن، احتمالاً شروع و پایان معاملات شما به شدت از طریق شبکه های اجتماعی است. در این مقاله، بسیاری از تکنیک های  ارتباط موثر و افزایش جذابیت شبکه های اجتماعی را مورد بحث قرار خواهیم داد.
بریم سراغ  ۱۰ ایده افزایش جذابیت شبکه های اجتماعی:

 
۱- به اشتراک گذاری اطلاعات مربوطه با دیگران

اقتصاد اطلاعات یک واقعیت است، و دانستن اینکه چه چیزی را با مردم به اشتراک می گذارید جزء کلیدی ایجاد اعتبار نام تجاری است. در حالی که هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که شما اسرار مهم کسب و کار خود را افشا کنید، می توانید در بالای جمعیت قرار بگیرید و اطلاعاتی را با آنها به اشتراک بگذارید که به دیگران کمک کند تا درآمد خود را افزایش دهند، یا اینکه از لحاظ معنوی و احساسی رشد داشته باشند.

اطلاعات قدرتمند و قوی است اما در برابر انگیزه ذخیره اطلاعاتی که برای مخاطبان اهمیت دارد محکم بایستید. این کار باعث می شود که دیگران نسبت به شما سوء ظن داشته باشند و این احتمال که آنها اطلاعات خود را با شما به اشتراک بگذارند را کم می کند.

جذابیت شبکه های اجتماعی
۲- ارائه پیشنهادات صادقانه برای کمک به دیگران

در مرکز کسب و کار خود یا به صورت غیر رسمی، به معنی واقعی کلمه تماس برقرار کنید و بگوئید که در هر زمان برای کمک به آنها آماده هستید. از جمله اقدامات کوچک شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

ارائه اطلاعات تماس به روز شده ( ایمیل، متن، آدرس کسب و کار و غیره )

URL مربوط به صفحه اصلی خود را ارتقاء دهید، به کارهای قبلی مثل سخنرانی ها، مقالات، یا نشریات دیگر امکان دسترسی بدهید.

دادن منابع به مدیران، و کسانی که در شبکه فعلی شما هستند.

مقاله مکمل » الگوریتم جدید اینستاگرام چگونه کار می کند؟
۳- تایید مردم به طور عمومی در شبکه های اجتماعی

گاهی اوقات، مردم از اینکه با دیگران با مهربانی رفتار کنند مخالفت می کنند، (این چیز کوچکی است ) بدون اینکه از ارزش آنها قدردانی شود. به طوریکه وقتی یک همکار یا شریک تجاری می گوید: ” سپاس ” اگر شما سزاوار تقدیر نباشید واکنش سریع پس زدن است.

یک گزینه بهتر برای تایید دیگران گفتن جمله ساده ” خوش آمدید ” با یک لبخند است. نه فقط به این روش مردم احساس می کند شما قدردان هستید بلکه شما از یک عمل مطلوب در آینده بهره مند خواهید شد. شناخت مردم به طور عمومی در شبکه های اجتماعی می تواند در دراز مدت رابطه و اعتماد ایجاد کند.

جذابیت شبکه های اجتماعی
راه اندازی فروشگاه آنلاین در شبکه‌های اجتماعی
راه اندازی فروشگاه آنلاین در شبکه‌های اجتماعی
۴- ایجاد اعتماد به نفس

یکی از سخت ترین کارها برای مکالمه چهره به چهره این است که با اعتماد به نفس ظاهر شوید بدون هیچ گونه غرور یا سردی.  و اینجا جایی است که لحن  و مدل صحبت کردن واقعاً وارد عمل می شود. به عنوان کسی که مشکلات را حل می کند، شما در موقعیتی هستید که با مخاطبان خود همدردی می کنید و راهکارهای عملی ارائه می دهید که کنجکاوی شما را نشان می دهد.

این کارها همراه با آرامش، صریح و با رویکرد مرحله ای و عاقلانه ، برای حل مشکلات، شما را برای مردم  دوست داشتنی می کند. وقتی که برای ارتباط برقرار کردن از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید صدای دلنشین و زبان بدن ندارید که با انسان ها ارتباط برقرار کنید، پس از کلمات و شکل هایی استفاده کنید که واقعاً احساسات شما را منتقل کند.

جذابیت شبکه های اجتماعی
۵- هنر مهربانی و ادب

شگفت زده می شوید وقتی که می بینید کمی رفتار مودبانه چه تاثیری در ارتباطات دارد. کلمه ” لطفاً ” ، ” متشکرم” ممکن است ساده و عجیب به نظر برسد. با این حال، وقتی به طور مناسب و همزمان  استفاده شوند، متواضع تر و جذاب تر به نظر می رسید.

جذابیت شبکه های اجتماعی
پولسازی از شبکه های اجتماعی
پولسازی از شبکه های اجتماعی
۶- بیان این موضوع که به اهداف مخاطبان اعتقاد دارید.

هرگز اعتبارسنجی بیرونی را دست کم نگیرید. کسانی که برای مشاوره پیش شما می آیند اغلب دارای اعتماد به نفس نیستند، پس حتی گفتن چند کلمه برای تشویق آنها می تواند الهام بخش موفقیت بیشتر برای آنها باشد.

در عوض، شما هم از اینکه تفاوتی در زندگی آنها ایجاد می کنید، احساس رضایت خواهید داشت، و هم مزایای مادی و محسوس (به عنوان مثال فروش و تبدیل شدن به مشتری وفادار) یا معنوی و نامحسوس (به عنوان مثال: دوستی ) خواهد داشت.  به همین دلیل است که نقل قول ها و تصاویر الهام بخش و انگیزشی در سایت هایی مانند فیس بوک، Pinterest و Instagram خوب عمل می کنند.

جذابیت شبکه های اجتماعی
۷- هنگام تعاملات در شبکه های اجتماعی از نام افراد استفاده کنید.

صرف نظر از اینکه چقدر کسی را می شناسید، در هنگام مکالمه این اصلاً ایده بدی نیست که آنها را به نام خود آنها خطاب کنید. وقتی کسی نام خود را می شنود باعث می شود که احساس راحتی بیشتری داشته باشد، و احساس وابستگی افزایش می یابد، و باعث می شود که بیشتر از قبل با شما ارتباط برقرار کند.

جذابیت شبکه های اجتماعی
۸- ساخت شبکه های تجاری یک نفر در یک زمان

درست همان طور که کارآفرینان نباید اطلاعات را ذخیره کنند، آنها نباید از ارتباط و تماس با افراد جدید در ضمینه کاری خود غافل شوند. فرصت هایی برای ایجاد ارتباط با افرادی که در شبکه کسب و کار شما هستند فراهم کنید. شاید اتفاق عالی بیفتد و شاید هم نه. به این ترتیب در شبکه ای هستید که همه در حال گسترش تخصص خود در همان ضمینه هستند. البته  linked in  یکی از موثرترین شبکه های رسانه ای اجتماعی برای ایجاد ارتباطات تجاری است.

جذابیت شبکه های اجتماعی
افزایش فروش سایت
افزایش فروش سایت
۹- یک شنونده باشید

شکی نیست که شما سرشار از ایده هستید. و اینکه زرنگ و فعال هستید. با این حال، آنچه که دیگران ارائه می دهند اهمیت دارد. پس به دیگران اجازه دهید نظرات و نگرانی های تجاری خود را بیان کنند. این می تواند به صورت جلسات کوچینگ یک به یک باشد، جلسات طوفان مغزی تیم گرا، یا جلسات پرسش و پاسخ بعد از یک ارائه.

گوش دادن به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط مثبت برقرار کنید: درباره داستان های  رنج  رشد استارت آپ تبادل نظر کنید، با نشانه های فیزیکی علاقه خود را نشان دهید و راه حل های مثبت ارائه دهید. دادن وقت خود به دیگران هدیه گران بهایی است.

جذابیت شبکه های اجتماعی
۱۰- درباره قدرت مسئولیت شخصی صحبت کنید.

آیا در یک تیم کار می کنید یا تنها هستید، به هر حال مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیرید، هم شکست و هم موفقیت. پس تجربیات صادقانه و واقعی را به مخاطبان خود انتقال دهید و وقتی که با مشکلات دیگر مواجه می شوید راهنمایی و کمک آنها را در رفتار با خود ببینید. الان زمان کاهش تلاش شما نیست لازم است که رویاهای خود را  از روش درست آن به واقعیت تبدیل کنید. از مهارت های ارتباطی خود برای برجسته کردن آنچه که برای طرح کسب و کار خود نیاز دارید استفاده کنید، در گروهی از کارشناسان خود را قرار دهید و فعالیت خود را شروع کنید، سعی کنید منضبط باشید و در سخت ترین زمان ها استقامت داشته باشید.

 
جمع‌بندی برای جذابیت شبکه های اجتماعی

کارآفرینی مدرن نیازمند آن است که مردم از هر وسیله ای که در اختیار دارند استفاده کنند. با این حال، تکنولوژی تلفن های هوشمند و پلت فرم شبکه های اجتماعی منبع عظیمی از اطلاعات را ارائه می دهد که می توانید آنها را بدست آورید.

جمله ای از دیل کارنگی است که می گوید:

    تسلط بر ارتباطات کلامی  در ضمینه های تجاری یک راه قوی برای نفوذ به مردم و ایجاد دوستی است. همه سیاستمداران موفق، فهرست هنرمندان و کارآفرینانی هستند که آن را انجام می دهند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و تعاملات به صورت یک مولفه حیاتی برای نام تجاری ، ایجاد اعتبار فردی، و رشد وضعیت کارشناسی ادامه خواهد داشت. تعدادی تکنیک ساده وجود دارد که می توانید برای ارتقاء پروفایل کسب و کار خود از آن استفاده کنید، و در نتیجه فعالیت های شما را برای مشتریان و مشترکین بالقوه واقعی تر نشان می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.